Perelli

Jag är fortfarande arg över att Perelli vann. Jag trodde vi hade makt, Sverige & jag. Eller så kanske ni inte bara lyssnat ordentligt på mina åsikter!? Eller skummläser ni bara min blogg sådär lite random? Ska skummet stå för avgörandet i Melodifestivalen? Vi alla vet ju att Rongedal borde ha vunnit. Eller kanske Sanna. Men nu är det för sent. Tack vare er. Dö.

Och vet ni vad det värsta är? Att Charlotte (som förövrigt ser ut som en alien) spelar förvånad över sin vinst. Såg ni lixom hennes reaktion när dom berättade att hon vunnit. Typ "Hehe.. Nejmen OJDÅ.. Det var ju OVÄNTAT... Not.. Hehe". Så falsk rakt igenom. Uuuuh.

Kommentarer
Postat av: frida

håller med! har bojkottat melodifestivalen helt i år men bli ändå irriterad på systemet!

2008-03-18 @ 12:41:41
Postat av: evelajna

haha alien? jag skulle mer säga transa :O


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback