Sleepless life

image810
(bild
här)
Idag var jag på återbesök hos farbror doktor. Dom hittar inget fel på min mage och överväger gastrostopi (slang ner i magen på mänskligt språk). Berättade även om mina sömnproblem och min oro/ångest. Fick medecin mot det, så nu kanske jag blir nogorlunda normal igen. Har köpt en Power yoga DVD & ett par gråa tillfälliga tygskor också. Känner att jag behöver trösta mig själv lite i materiell väg. Tack mig själv, tack.

Var hemma idag med. Blir ju lätt så när man inte sover något om nätterna. Det var som att när jag precis fått tid för mig själv, och jag mådde som bäst som allt bara rasade. Ungefär som när man "råkar" hamna brevid en änglalik pojke på en middag eller kanske en fest, och han "råkar" snudda lite nonchalant vid dig, och så fort du möter hans blick så ler han sådär varmt och tar genant bort en hårlock som ramlat ner för dina ögon. Så ska du bara gå och mingla med någon, kanske fylla på med dricka eller ta en ciggarett, och när du kommer tillbaka står han och kysser en annan tjej. Så känns det.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?
:)

Postat av: CAZZIS

Dom måste jag testa :) Tack

2008-03-12 @ 18:41:53
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag kan ju passa på att sympatisera lite med dig om din oro och ångest. Jag vet hur det känns, vettu. Men det hjälper fröken Kurator mig med. :)
Ha det bra!

2008-03-13 @ 16:05:43
URL: http://backhand.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback