Bra bättre Sofia

Sofia. Det är en bra vän. En bäst vän. Jag vet inte om jag alltid är så bra, för jag vet att jag svävar upp i det blå och låter munnen gå före hjärnan. Jag tycker bloggen handlar lite för lite om Sofia, hon är ju trotts allt min bästa vän. Hon är galet snygg, verkligen! Hon har en såntdär perfekt födelsemärke på höger kind, och så har hon hår utav dess like. Tjockt, mörkt, vågigt & långt. Massor med flugor i en smäll. Och så är hon klok och ger mig alltid smarta råd, och så kan hon läsa mig som en öppen bok.
image1026
Och det bästa med Sofia är att vi inte behöver något som roar oss. Vi roar varandra. Tror att många sett att vi spenderar en hel del tid i skolan på galet tråkiga lektioner, åt att göra grimarser åt varandra. Bara en sån sak, att kunna göra sig ful för någon & att kunna skratta åt det. Underbart.

I alla fall. Sofia är crazycoconut-bäst!

Kommentarer
Postat av: sossososso

hjärta

2008-05-14 @ 08:49:56

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback