Nightlife

Som vanligt sitter jag uppe, fryser inlindad i mitt täcke, lyssnar på musik och funderar. Det här med sömn verkar aldrig bli min grej. Jag känner inte ens för att sova längre. Jag vill göra andra saker! Speciellt på natten, för nätter är så fina. Dom är nakna, tysta och ensamna. Only God knows vad mitt impulsiva och galna jag skulle kunna hitta på under natten.
image1059
Usch jag måste sova. Får ångest annars. Och inte ångest light den här gången. Utan riktigt ångest. Ångest grande. Det är kanske källan till mitt sömnproblem. Att jag har ångest över att jag inte kan sova. Moment 22. I alla fall, jag vill ha tips. Sov tips. Så man blir helt jävla utslagen och bara sover i 2 dygn i sträck. Inget mesigt nu.

Kommentarer
Postat av: mli

Check this out; ett litet inlägg om sömnproblem!
http://emiliez.blogg.se/2008/april/somnproblem.html

2008-05-20 @ 15:30:25
Postat av: liisa

spela Quadrapop på mobilen tills du slått ditt rekord. det är dock lite beroendeframkallande och man drömmer skumma drömmar om hur bubblor av stjärnor o fiskar ska kopplas ihop fyra och fyra, men anyhow, det rensar hjärnan på dåliga ting och man sommnar snabbt. OCH SÅ BLIR MAN EN HEJJARE PÅ QUADRAPOP, which is like... soooo coool.


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback