Welcome to the good life

image1067
Livet blir automatiskt mycket bättre när solen skiner och det är varmt ute.
Jag börjar leva på ett sätt som aldrig förr. Jag passar inga tider, jag slutar stressa. Att vara på en viss plats en viss tidpunkt är numera historia. Jag befinner mig överallt när jag vill och när jag känner för det. Jag går omkring och äter vindruvor, stannar och pratar med folk & skiter i att tåget går om 2 min.

Jag sjunger med i låtar utan att bry mig om att det låter förfärligt, jag sitter ute på gräsmattan, tänker på hur underbart det är att bara vara, jag hälsar på folk jag aldrig träffat förut, jag blir pirrig i magen av att bara leva. Allt är bra, jag älskar alla och det är som att livet luktar kaffe och mysig lördagsmorgon. Lovely.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback