Fint den sextonde

Fina saker som gjort den här väldigt regniga höstdagen lite bättre

Inatt ringde Min Prins till mig, väldigt sent. Jag hade sovit i flera timmar redan, och när man väcks sådär mitt i drömmarna så minns man inte riktigt vad det var man pratade om. Imorse, gick jag upp när det fortfarande var kolsvart ute. Det kändes så deprimerande, och regnet piskade mot fönsterbläcket. Men så minns jag plötsligt vad Emil hade ringt för att säga sådär mitt i natten bland alla drömmar. Bara att jag var finast i hela världen och att han saknade mig så mycket att han inte kunde låta bli att ringa. Plötsligt blev morgonen lite finare och regnet sprack nästan upp i sol.

Och: När jag gick på en väldigt smal och grusig, slingrande & lång stig nyligen, så smattrade regndropparna mot lövhögarna som låg under träden. Det lät så himla mysigt, och inte alls ett såntdär regnljud som man är vad vid. Vad har ni varit med om för fint idag?

Nu ska jag & min nyduschade prins bege oss ut på gamla cyklar i regnet för att handla lunch.

Kommentarer
Postat av: patricia

min dag blev fulländad när killen (som jag är smygförälskad i) hälsade på mig i korridoren.

Postat av: olivia

önskar att jag hade ett svar på den frågan :<

2008-10-16 @ 18:38:14
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: olivia

visst té! vilken dag? :>

2008-10-16 @ 19:50:16
URL: http://oselander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback