No dancing today


Hej!
Jag har fått magkatarr igen (tror jag). Ibland känner jag mig hypokondrisk när jag alltid har ont, men jag har nog bara otur. I min säng ligger Emil & han luktar sömn. Egentligen vill jag bara lägga mig i hans varma armar och somna om, men jag är överambitiös och ska åka till skolan för att göra ett prov jag inte pluggat till. Mitt té har blivit fingervarmt och jag hatar att gå upp när det är mörkt. Jag vill ha rött hår mer än något annat just nu. Jag har somnat till alla program värda att se i veckan. Och som salt i såren åker alla till varmare breddgrader nu förutom jag.

Det jag vill komma till är att det är synd om mig & idag ska jag gråta och äta fett.

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback