Sweet 16

Idag fyller min prins år, så det tycker jag att vi firar med en liten historia!

Jag & Emil blev tillsammans i december 2005, men första gången jag såg honom blev jag lite sådär smygförälskad. Det var andra dagen på höstterminen, och jag var sjuk. Vi åkte samma buss, bara det att jag inte gick av vid skolan utan fortsatte att åka medans Emil gick av. Och jag kände mig så tom på något vis. I skolan blev jag alldeles rödmosig & nervös om jag stod bakom honom i matkön, eller om våra blickar råkade mötas i klassrummet. Jag hade fjärilar i magen utan att jag riktigt visste varför i nästan ett halvår innan jag fick kyssa honom och kalla honom för min. Sen visade det sig att även Emil kännt samma sak, och då kändes det extra fint.

Våran första kyss var inte särskilt bra. För Emil var jättenervös och visste inte riktigt vad han skulle ta sig till. Jag kan ju undra vad som den dagen fick mig att ändå vilja vara med honom, det måste nog varit fjärilarna i magen som kittlades och flög nästan ända upp i halsen. Men jag ångrar det inte, det skulle ju verka dumt.

Grattis min pärla!

Kommentarer
Postat av: marika

Grattis till honom! :)

Postat av: Lisa

Grattis så mycket till Emil!

2008-10-14 @ 20:00:30
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: olivia

jag älskar att läsa din blogg

2008-10-15 @ 08:49:38
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: Amanda

mohaha grattis till Emil (i efterskott)

2008-10-15 @ 20:10:19
URL: http://fernqvist.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback