Sunny sundays



Idag har jag varit med Erica. Vi har ätit choklad med kolakrisp, druckit kanelte, spelat kort & tittat på Andra avenyn. Alla dagar med Erica är bra dagar. Och dagen kan ju inte sluta bättre när Min Prins ringer och frågar om han får komma hit och sova i min säng i natt. Då tänker jag bara på att vakna upp brevid hans varma kropp imorgon och hela min mage fylls med fjärilar. Jag inbillar mig dessutom att hans fräknar luktar gott. Eller så gör dom kanske det?

Godnatt
Ers Majestät

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vill typ dö när jag läser det med en prins som ringer och vill komma över och sova hos dig. mitt liv är så meningslöst

Postat av: L.

hur förstorar man texten där uppe "cirkus em" ?

2008-09-23 @ 00:37:30

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback