Tro på kärleken


Det finns en sak i världen jag skulle vilja ändra, och det är allas syn på kärlek.
Så många gånger hör man från olyckliga och vilsna personer att "kärlek är inget för mig" eller att det inte finns någon "lycklig" kärlek. Jag vet inte vad jag ska säga för att övertala er som läser min blogg, som inte tror på kärleken - att det verkligen är det finaste man kan få. Antagligen finns det ingen väg jag kan välja för att på bästa sätt tala om för er vad kärlek innebär. För självklart måste man uppleva kyssar, flätade fingrar och allt det där innan man kan gå från A till B.

Jag ska inte heller påstå att det alltid är sockerdricka i magen och ord som får en att svamla. För då ljuger jag. För ibland är det ett helvette men det är samma sak med ungefär allt annat i livet. Och det löser sig alltid, och då är allting lika underbart som innan.

Jag vill ha som mål att få fler sorgsna och mörka personer att inse att världen är fylld utav kärek. Kärlek som finns till för just dig. Prinsar, pojkar och vackra flickor i alla dess former, som du kan ge egna smeknamn till och som du kan räkna födelsemärken på och kittla sönder på söndagsmorgon. Det finns en för alla. Jag lovar.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback