Save tonight






Torsdag. Min syster hade fyllt år så min mamma bjöd in släkten på smörgåstårtekalas. Jag åt fasligt mycket vill jag lova, och säkert tjugo stycken chokladägg. Min syster hade fått ett tiotal Hubba Bubba-paket av en vän, så hela släkten avslutade kvällen med att tävla i störst bubblor.








Lördag. Jag åt rysligt mycket mer mat hos mormor & morfar med Emil. Första dagen utan strumpbyxor!

Fredagen spenderades på ett berg vid Drottningholm. Mitt hår luktade av brasa och jag hade grillade marshmallows på hela min skinnjacka. Men gitarrspel, skratt, vattenpipa, minnen och endorfiner kan jag leva på tills nästa sommar. Idag har jag umgåtts med min finaste vän Ida, vi har disskuterat kärleken, sett en förskräcklig film, gått på långpromenad runt Säby, tittat på hästar, köpt kokosbollar för en tia, grillat, sjungit allsång i källaren och drömt om sommaren.


Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

låter som en härlig helg och fina bildbevis ;)



kramelikram

Postat av: lisa

låter som en underbar helg och fina bilder!



kärlek!

2009-04-13 @ 18:41:09
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Vilken fin påskhelg du verkar ha haft. Bilden på blåsippan var mycket vacker. Nu är våren här på allvar!

2009-04-13 @ 22:45:08
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin blogg, jag hamnade här av en slump, vilken tur! Alltid kul att hitta nya bra bloggar!

2009-04-15 @ 14:16:37
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback