Ingen skrivdag idag




Min tankenivå går på lågenergi och mina ögon går ihop om jag fokuserar på någonting för länge. Behöver jag ens nämna att jag sov cirka 1-2 timmar inatt? Jag kurerade med både varm honungsmjölk, film, bokläsning, lugn musik och freniskt smsskrivande, men ingenting fick mig att somna. Jag somnade väl sådär när ljuset började sippra in genom mina tunna gardiner och morgonen var ett faktum. Ändå slängde jag benen över sängkanten och besökte både doktorer och skola. Jag förstår mig inte på mig själv ibland.

Allt jag vill ha nu är världens lurvigaste kanin liggandes i knät, ingefärsté och en lång sömn.
På återseende


(Medans jag sover kan ni kika in det här om ni lider av tristess)


Kommentarer
Postat av: Johanna

och jag vill ha din assiett och kopp i min ägo!



hjärta

Postat av: erica

åh!

får man se en bild på den lurviga nykomligen?! <3

2009-03-12 @ 21:44:49
Postat av: Anonym

haha, åh, hoppas jag skriver så det går att läsa nu.. din blogg verkar så himla fin men det är nåt konstigt som gör att jag bara kan se halva..

2009-03-12 @ 22:40:59
Postat av: Satie

vad fina bilder :)

2009-03-12 @ 23:56:51
URL: http://www.satie.devote.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback