Under en ledig vecka


..har jag:
Gått på museeum där jag fick krypa in i små lådor & köpa nostalgiska plåtaskar
Länsat huvudstadens alla Hennes på världens finaste skinnjacka
Fått nya, ännu tjusigare kängor, av mamma
Märkt mig med
sanning och rättvisa för livet
Spenderat ett dygn på havet
Skrivit en lista på saker jag vill göra de kommande 5 åren
Ätit kebab i förorten vid fyra på morgonen
Förälskat mig i en väska
Sjungit kareoke med fina vänner och hamnat vart natten velat ta mig
Ätit superb middag med flickor som gör mig lycklig..
.. som sedan slutade i matförgiftning och sängläge i 2 dagar
Fått en blommig klänning av Min Prins mamma
Tittat på mängder med filmer
Sovit tryggt nära min pojkväns tunga andetag flera nätter i rad

Inte dåligt på en vecka, måste jag medge.
Vad har ni sysslat med?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh det låter fint! Varsågod, jag säger bara sanningen och det vet du :)



Under en vecka vad har jag gjort då?

Fyndat två plagg på varav second hand och röda korset

tagit det lugnt

vart i skolan

promenerat med hunden

deppat

fått reda på en hemsk nyhet

bakat

pysslat

sett lite filmer



mja kommer inte på nått mer haha.

Nu är det min tur att njuta av sportlovet :)



fina bilder i ditt inlägg innan detta med.

kramar

Postat av: e.

Oh najs att det betyder det.. Tatueringar ångrar man aldrig om man älskar dem från början. Jag verkligen ÄLSKAR min. Det är såå mig! Gjorde det ont där du gjorde den? För på mig gjorde det inte så ont

2009-03-01 @ 22:46:11
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Caroline

wow, jösses...du har hunnit med mkt du. Själv har ja bara fått plugga. På universitetet är´ dom snåla som sjutton med lov. Blä. Godnatt!

2009-03-01 @ 23:28:51
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: jennifer,

usch, min lista blir inte i närheten av så fin. jag har ätit semlor, spelat sällskapspel & vunnit, pillat ihop en önskelista, skrivit kontrakt för en lägenhet, lärt mig texten till nya favoritlåtar, druckit lite för mycket vin, kysst min favoritflata & ätit väldigt många pangkakor. nåja, dte blev ju ganska fint ändå, hah

2009-03-02 @ 09:27:17
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Nice, nee de va inte illa! För mig var inte förra veckan någon höjjdare, så jag kan nog inte rabbla upp den..=/ Sanning och rättvisa, riktigt nice! Jag är så sugen på att göra en till, men jag får fixa pengarna först! Kram

2009-03-02 @ 09:54:52
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: patricia

åh!

Jag har bakat scones, suttit barnvakt, lagt ut alla mina pengar på böcker (bokrean), fotat, tagit långa vinterpromendaer på kvällarna, pluggat och firat förelsedagar!

hihi.

Min vecka var verkligen inte lika händelserik som din!

puss!

2009-03-02 @ 16:27:26
URL: http://prodigal.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback